Treningsforbud og mosjonering

Mandagen startet med min frste behandling hos kiropraktoren, og det gikk vel litt drligere enn jeg hadde hpet. Jeg fikk servert et treningsforbud rett i fleisen, med en kommentar om at jeg hadde latt ting g litt for langt. Det at jeg sitter i sofaen med laptopen p fanget minst ni timer daglig, ble det ogs en br slutt p. Hehe, skal man le eller grine? Ting er ganske dumt i bde rygg og skuldre, men med hyppige behandlinger og diverse velser jeg m gjre hjemme, s har jeg troen p at dette skal bli bra igjen. Gjelder vre positiv, si! Skal tilbake allerede onsdag for ny behandling, og jeg gruer meg allerede. Selve knekkingen var ikke vondt, men det bli trykket p i vonde punkter og dratt alle veier, var rett og slett s vondt at jeg kunne ikke gjre annet enn skrike litt av smerte. Tipper han gleder seg veldig til f meg tilbake p benken! Enn s lenge er mosjonering var den eneste form for trening jeg kan gjre, det passer jo dette overivrige mennesket helt perfekt........ Det gjelder tydeligvis ta vare p kroppen sin, s dette var en saftig lrepenge for meg. Men, herfra kan det bare g en vei - og det er oppover :-)

N skal jeg ut mosjonere litt (lol...), s skal jeg p noe som heter Velkommen Hjem her i Kristiansand. Jeg gleder meg skikkelig til hre p Doug Schneider! S dette blir garantert en alle tiders kveld :-) Har du hatt en fin dag?








hm jeans - nly genser - reebok sko - michael kors klokke - cline veske

33 kommentarer

Karikaturtegning av deg?

21.09.2015 kl.17:41

Sinnsykt fine bilder!

Karoline

21.09.2015 kl.17:47

Hvilken str har du buksa di i? 😘

Emma

21.09.2015 kl.18:19

, s kjipt. Fr hpe at ting ordner seg relativt fort!

LH

21.09.2015 kl.18:23

Du M f kjpt deg justerbart skrivebord og stol. God bedring :) Hper du fler deg bedre, veldig snart!

A

21.09.2015 kl.18:37

Jeg skjnner at dette ikke er gy i det hele tatt, men hper det blir en lrepenge neste gang du kjrer deg helt ut, til tross for flere "advarsler" fra bekymrede lesere :) S lenge jeg har lest bloggen din, har dette vrt tilfelle. En p kanten til syk periode for s faktisk falle helt ned igjen, og jeg vet at du kan bedre enn som s.

Dolly

21.09.2015 kl.18:39

Du er s fin! Hvilken modell er skoa dine? Har du link?

Astrid

21.09.2015 kl.18:53

Du kler den looken s utrolig godt! Smashing sier jeg bare!

Ingunn

21.09.2015 kl.19:51

Kan jeg spr hvor du har fiksa yebrynene? Utrolig fine! Har lyst gjre samme selv, men m vite at det blir bra😊 kjempe fin og inspirerende blogg😊

Ida

21.09.2015 kl.20:39

Har du ikke kontakt med Ida lenger ?

21.09.2015 kl.21:08

kanskje lurt begynne med en annen treningsform enn crossfit...crossfit=crossdritt....

Grete

21.09.2015 kl.21:21

Hva er det med ryggen og skuldrene, hva mener du med delagt? Er det lsninger eller hva sa kiropraktoren? Hper du fr det bedre :-) <3

Anja

21.09.2015 kl.22:03

Du fr passe p ryggen og nakken, frken Andersen. Ganske mye ubehag som kan komme av stiv og vond rygg. Knakk opp nakken min et par ganger for ikke s lenge siden. Det er deilig vondt. Nesten litt snn fyllesjuk og trtt etterp, siden det lsner opp alle spenningene. Men det hjelper, bare tusen til hjelp. Sitt godt nr du jobber.

Mosjon er bra.

God bedring.

Klem fra meg til deg, hilsen Anja

21.09.2015 kl.22:32

Men flott er du,alts!:) Snne ting er s kjipt, men kroppen skal jo vare hele livet, s er viktig ta vare p den p best mulig mte <3 Ta tiden til hjelp! N som hstvret er her er det heldigvis mange muligheter utendrs (hvor fristende er det ikke med langtur i hstluft, solskinn, pinnebrd, kakao og grilling p bl?) Det fikk jeg lyst til n! Ha en god kveld, fine!

cuskima

21.09.2015 kl.22:53

Vel betyr vel at du m faktisk roe ned litt og ikkje slite deg ut.....

S det er viktig lytte til kroppen uansett alder.......men fler vel at kanskje flere unge burde vre litt roligere med trening?

Lykke til med mosjonere :D

<3

Ellen

21.09.2015 kl.23:40

Stillesitting og mye arbeid p pc er faktisk det verste vi gjr mot kroppen.. Kjenner veldig p det etter jeg begynte i ny jobb for to mneder siden som innebrer mye tid p kontorpulten. Tommel opp for senke/hevefunksjon! Kan ogs tenke meg kontrasten mellom s mye pc jobbing og mye og hard trening rett og slett ble for stor for kroppen :/ Kan jeg sprre hvordan du tenker lse det med ikke sitte s mange timer p pc i sofaen?

Masse god bedring!! :)

22.09.2015 kl.01:19

S fin❤️ Heter buksa girlfriend jeans? Hvilken strrelse har du? Klem

Kristina

22.09.2015 kl.01:29

Uff det hrtes virkelig ikke godt ut :( God bedring!

Har du forresten ftt med deg at Keeping up with the Kardashians begynte igjen i gr? :-) Wiii

Stine

22.09.2015 kl.07:55

, s kjedelig! god bedring!! hva har skjedd? :(

Sandra Andersen

22.09.2015 kl.08:58

Oi, gjr akkurat det samme. Men kan jo ikke se for meg sitte p bord og stol. Har vel ikke gjort det siden jeg gikk p skole... Hjelp!

www.sandravivi.com

Kristina Andersen

22.09.2015 kl.09:07

Kristina: Jaa, hurra - endelig sier jeg bare :D Har derimot ikke ftt sett det, m vente til det blir lagt ut p nett i god nok kvalitet :)

Kristina Andersen

22.09.2015 kl.09:08

Ellen: Aner ikke hvordan jeg skal lse det :/ Leiligheten er for liten til at jeg kan innrede et kontor, i tillegg til at det gjr enda vondere i ryggen nr jeg sitter p kjkkenbordet. S jeg fr rett og slett prve sitte mindre p dataen i dagene fremover, i hvert fall ta en pause nr jeg kjenner det begynner stikke :)

Kristina Andersen

22.09.2015 kl.09:08

Anonym: Helt sant! Hsten er perfekt til bruke utendrs :D

Kristina Andersen

22.09.2015 kl.09:08

Anja: Tusen takk Anja!

Kristina Andersen

22.09.2015 kl.09:09

Ida: Joo, selvflgelig! Ida er jo en av mine aller nrmeste :) Men hun bor i Oslo, s vi fr ikke sett hverandre s ofte som nskelig..

Mare

22.09.2015 kl.10:43

Uff da, fr hpe det gr fort over <3

Det var noen utrolig fine bilder, og det smilet ditt, det er bare s HERLIG!

22.09.2015 kl.11:14

Du har vel plass til et lite skrivebord med en god kontorstol. Eller er en strken leilighet viktigere enn en frisk rygg?

Jeanette

22.09.2015 kl.13:18

fler med deg! har nakkesmerter selv,og det er sykt vondt! lykke til med mosjoneringen da :P

Linda

22.09.2015 kl.22:24

Hva med stabiliseringsvelser og holdningsvelser for skuldre og nakke?

Snakk med en flink PT og f et opptreningsprogram :) Ikke noe hardt, men det hjelper!

Eline

22.09.2015 kl.22:57

Hvilken strrelse har du i buksa? :D

Kristina Andersen

22.09.2015 kl.23:19

Linda: Skal f opplegg i morgen p dette :)

Lykkelig mamma

23.09.2015 kl.07:31

Hei!

Jeg kommer plutselig ikke inn p bloggen din via iPhone lenger. Vet du rsaken til dette?

23.09.2015 kl.21:14

Du er s flink ta bilder!! :) Ser stooor forskjel p bloggen din etter at du kjpte nytt kamera og gikk inn for forbedre bildene :) St p, du er kjempeflink!

Kristina Andersen

24.09.2015 kl.07:33

Anonym: S gy hre! Tusen takk for det :D

Skriv en ny kommentar

hits