Banana Peanut Butter Smoothie

Etter trening i dag lagte jeg meg en helt utrolig god smoothie. Denne er perfekt p de dagene man er lei av proteinshaken, eller rett og slett bare er gira p noe godt! Her fr du i deg masse proteiner og samt greit med karbohydrater - sistnevnte er viktig etter endt styrkekt for fylle opp bde glykogenlagre, samt bygge opp muskelvev. S, denne m dere prve ut!

Til en porsjon trenger du:

2 ss gresk yoghurt 2 dl melk 1 stor moden banan 1 ts peantt-smr Isbiter

Ta alt i en blender, og kjr til alle ingrediensene er most. Spar gjerne litt av bananen igjen, hvis du vil toppe smoothien med den. Da synker bananbitene til bunnen, s kan du kose deg med de nr glasset ditt er tomt ;-) Denne er serist s god! Men det sier seg vel nesten selv? Banan og peantt-smr er jo en uslelig kombinasjon!

20 kommentarer

Lameborghini

06.01.2015 kl.15:51

Har nettopp skrevet et innlegg om hvordan det er komme ut i Norge! Ta gjerne en titt:):)

coffee in a cup

06.01.2015 kl.16:09

hrtes utrolig god ut!

Emma

06.01.2015 kl.16:18

Hei! Vet du cirka hvor mange kalorier det er i denne? :)

Kristina Andersen

06.01.2015 kl.16:34

Emma: Jeg aner ikke :)

06.01.2015 kl.16:45

Den m jeg prve en dag. Hres super nam ut!

Marie

06.01.2015 kl.16:58

Smaker den peanttsmr?:D

Camilla

06.01.2015 kl.16:58

, denne s god ut! Liker at du legger ut oppskrifter :)

Hvilket proteinpulver tar du etter trening?

Kristina Andersen

06.01.2015 kl.17:06

Marie: det og banan <3

Maja

06.01.2015 kl.17:23

h, veldig lik en smoothie-oppskrift jeg er veldig glad i! Har da i mandelsmr (iherb), mandelmelk, raw cocoa powder(iherb) og banan. Smaker HIMMELSK, og er bare sunt, anbefales :D

Kamilla Haaland

06.01.2015 kl.18:18

s godt ut :D

Lene

06.01.2015 kl.18:39

Blir det veldig ''skummete'' konsistens pga melka, eller er den vanlig? :D

Lea

06.01.2015 kl.19:10

h s ste glass! hvor kjpte du dem? :D

Carina

06.01.2015 kl.19:13

Vann i munnen, ferdig snakka:) M prves ut :D

sunniva

06.01.2015 kl.19:58

Hei. Har du tatt noen annen utdanning enn vgs? isfall, hvilken?:-)

stine

06.01.2015 kl.20:21

Hvor har du kjpt det fine marmorbrettet? Det m jeg skaffe meg! :)

Rebecca

06.01.2015 kl.22:25

Yum, denne skal jeg prve! Takk for flere deilige mat/drikketips! :))

Camilla

07.01.2015 kl.01:35

hh, elsker smotthie oppskrifter, s denne m jeg prve ut! :)

Lovise

07.01.2015 kl.07:54

Tusen takk for tips, den skal testes etter styrke i dag :D Hrtes ut som en herlig kombinasjon, og elsker at det lette produkter i som de fleste har p kjkkenet :D

AK

07.01.2015 kl.16:56

Neste gang kan du prve med bananbiter som er frosset i forkant. Da slipper du isbiter som vanner ut smoothien.

08.01.2015 kl.17:08

Emma:

Kaloriinnholdet vil avhenge av hvilken type melk/yoghurt og mengdene ellers. Dersom du bruker den naturelle greske yoghurten fra Synnve, ekstra lett melk og ca 30g peanttsmr vil kaloriinnholdet bli ca 417 kcal. :-)

Skriv en ny kommentar

hits