Healthy Food Isn't Boring

Denne deilige skåla med fristende godsaker spiser jeg nesten hver eneste kveld. På kveldene spiser jeg alltid mer karbohydrater og proteiner enn til f.eks frokost og lunsj, noe som kanskje er annerledes enn hva mange andre gjør. Men dette fungerer gull på meg! Jeg sover godt, restituerer bra og våkner alltid med at jeg er opplagt og klar for å dra på trening. We gotta love carbs! Men, dette jeg skal vise dere her er like godt til frokost og lunsj som til kvelds. Hva enn du ønsker! Eneste jeg vet er at du så absolutt burde prøve dette ut. Det er veldig mettende, samt enkelt å tilbrede, sunt for kroppen, proteinrikt og smakfult! :-)


I min skål finner du:

150 gram mager kesam ♥ En skyr blåbær ♥ 200 gram frukt/bær ♥ 10 gram mandler

Jeg legger alltid skyr og kesam i bunnen av skåla, og blander dette godt sammen. Så kuttet jeg frukten fint opp, og tar det over det andre sammen med mandlene. Det er også magisk godt med et dryss sukrin og kanel over. Jeg pleier å variere på hvilken frukt jeg har over, men i går ble det altså mango og jordbær. Men det er også supergodt med blant annet honningmelon og sharon. Mmmm!

18 kommentarer

Rikke Næss

19.03.2014 kl.08:57

Det såg deilig ut! ha ein fin dag :)

Stine

19.03.2014 kl.09:47

Du må prøve dette med frosne (eller varmet frosne bær) i bunn! Jeg spiser dette til frokost HVER dag, så uendelig godt ! Topper alltid med masse frukt, nøtter og kanel <3

Maren i Kansas

19.03.2014 kl.10:08

åå nam nam!:-)

Jeanette

19.03.2014 kl.10:12

må smake sharon! lurer veldig på hvordan det smaker ;)

vilde

19.03.2014 kl.10:14

Jeg spiser og mest karbohydrater på kvelden! Føler ikke jeg blir stappmett rett før jeg skal legge meg, også smaker det jo så digg! Tror faktisk ikke jeg har møtt en karbohydrat jeg ikke har likt før, jeg. ;)

Ragnhild

19.03.2014 kl.10:14

Du er så inspirerende, Kristina <3 Fantastisk rett og slett!

Et lite spørsmål; Har du noen gang hatt beinhinnebetennelse? Hvis du har, hvordan trente du under perioden og etterpå? Så utrolig kjipt å få skade midt i den beste treningsperioden... Klem til deg <3

Kristina Andersen

19.03.2014 kl.10:25

Ragnhild: Ja, det har jeg hatt. Var utrolig kjipt! Jeg sluttet å gå/løpe på mølla, og gikk mye i skogen istedetfor. Og hvis jeg måtte trene cardio inne, ble det i så fall sykling. Du må bare kule helt ned til du er god igjen, og når du er god - skaff deg gode løpesko :)

Kristina Andersen

19.03.2014 kl.10:25

Jeanette: Det er verdens beste frukt! Så SYKT digg :D

Marianne Monsen

19.03.2014 kl.10:45

Nam! Dette så fantastisk godt ut :D har aldri prøvd skyr og mager kesam, bare cottage cheese og skyr. Men kan tenke meg det er super godt! Skal absolutt prøves ut :D

Sara

19.03.2014 kl.12:29

Så deilig det så ut. Er så utrolig matlei for tiden, så kanskje dette kan bli en ny favoritt fremover! Men bruker du vanilje kesam eller naturell? Skulle virkelig ønske jeg likte skyr, men jeg klarer bare ikke konsistensen...

Kristina Andersen

19.03.2014 kl.12:45

Sara: Naturell :)

camilla

19.03.2014 kl.14:44

hvorfor har du tatt vekk det innlegget om trening? syns det var veldig bra

Daniella

19.03.2014 kl.15:15

Nam nam, det såg utrolig godt ut!

Malin

19.03.2014 kl.16:14

hva skjedde med den nye inlegget dit, "veien mot godformen " ? :(

så du la ut på bloglovin, men når e kommer inn på bloggen din så er den ikke der :O

19.03.2014 kl.16:28

hvorfor slettet du det siste innlegget ditt?

Lise

19.03.2014 kl.20:29

Håper det ikke var bloggpolitiet som var kjapt ute siden du har slettet innlegget jeg så en bit av på bloglovin. Om det var av egen vilje eller andre årsaker håper jeg du legger ut noe ala det igjen. Synes det er gøy å følge ei jente som trener, men fortsatt ser frisk og sunn ut :))

Kristina Andersen

19.03.2014 kl.20:50

Lise: det ble slettet pga tekniske problemer! Det kommer ut igjen :)

20.03.2014 kl.17:24

Dette så utrolig godt ut! Må nok prøves ut :)

Skriv en ny kommentar

hits